Weekend for Study ??!?

Gak bangeet kaleee… !!!

Hehehe, tapi kenyataannya.. Gw br balik nih (baca: skrg pukul jam 22:30) dr rumah Rangga. Abis belajar kelompok. Huahuahuahuahua… :)))

Najooong beraaat deeehh.. Eeeh.. tapi Alhamdulillah, jadi mengerti apa aja yang diomongin di kelas selama seminggu kemaren. Thanks to Bapak Arief yang dengan sabar mengajarkan kita. Hehe.. Emang dasar Arief ngajarinnya enak sih ya. Jadinya apa yang diomongin ngalor ngidul seminggu kemaren, gw jadi mudeng buangeeeett !!! Alhamdulillah..

Hehe, katanya siiih.. Minggu depan sih lagi. Haaa ?!? Hehe, tapi gw sih hayuk aja. Sekalian buat persiapan ujian. Hiiiiyy..

Btw, hr ini gw dapat kabar bahagia lagi. Acun tunangan sama Andin. Weleeh.. Hasil mak comblang gw yang sukses. Alhamdulillah.. 😀 Tapi jadi wondering.. Kapaan ya giliran gw. Hihihihihi.. ;)) Mauuu dooongg.. 😀 :D…

Oh well.. It’s quite a day actually. But I feel very weird. Something is happening. But I don’t know what it is exactly. I don’t know whether it is good or not. But I really don’t feel comfortable, if people have problems with me but they decided to talk about it behind my back. Well.. Right know.. I just want to play dumb. If it is not my business, I don’t want to dig it. But if they want me to listen, I will listen it and keep it for myself. Uu yeah.. Awwright then..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.